Nieuws | ![]() |
15-05-2023, 13:12
Veel organisaties roepen het, maar weinig organisaties doen het: de klant centraal stellen. Natuurlijk, klantdenken is makkelijker gezegd dan gedaan. Meer
08-05-2023, 08:23
We hebben het eerder al gehad over de kerngebruiker; iemand die de onmisbare brug slaat tussen de business en ICT. Waar er vanuit de business de overtuiging leeft dat ICT de business ondersteunt, ziet ICT... Meer
07-04-2023, 12:43
In een vorig blog legden we al eens uit wat de invloed van kerngebruikerschap op de verschuiving naar klantdenken Meer
27-03-2023, 08:24
Eerder schreven we al een blog over waarom klantdenken zo moeilijk is voor ons brein Meer
13-03-2023, 08:17
Kerngebruikerschap is een thema dat niet meer weg te denken valt uit elke organisatie. Door een werknemer deze rol te geven wordt geprobeerd een brug te slaan tussen ontwikkeling enerzijds, en uitvoering... Meer
<< Nieuwer | Ouder >> |
Blijf op de hoogte!
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.