BE your own Impulse!
 
 

Nieuws

Feed

15-05-2023, 13:12

Hoe zet je als corporatie nou echt de klant centraal? 5 gouden regels

Veel organisaties roepen het, maar weinig organisaties doen het: de klant centraal stellen. Natuurlijk, klantdenken is makkelijker gezegd dan gedaan.   Meer


08-05-2023, 08:23

Lief management; een kerngebruiker is dus geen IT'er

We hebben het eerder al gehad over de kerngebruiker; iemand die de onmisbare brug slaat tussen de business en ICT. Waar er vanuit de business de overtuiging leeft dat ICT de business ondersteunt, ziet ICT...   Meer


07-04-2023, 12:43

Kerngebruikerschap uit het oogpunt van ICT

In een vorig blog legden we al eens uit wat de invloed van kerngebruikerschap op de verschuiving naar klantdenken   Meer


27-03-2023, 08:24

6 tips om klantdenken eigen te maken

Eerder schreven we al een blog over waarom klantdenken zo moeilijk is voor ons brein   Meer


13-03-2023, 08:17

Kerngebruikerschap uit het oogpunt van de business

Kerngebruikerschap is een thema dat niet meer weg te denken valt uit elke organisatie. Door een werknemer deze rol te geven wordt geprobeerd een brug te slaan tussen ontwikkeling enerzijds, en uitvoering...   Meer


<< NieuwerOuder >>



Blijf op de hoogte!

Op de hoogte blijven van de laatste informatie, interessante weetjes en ontwikkelingen?