Nieuws | ![]() |
30-06-2022, 14:19
In vrijwel ieder verander- of verbetertraject kom je ze tegen: kerngebruikers. Blijkbaar zijn ze belangrijk voor een organisatie. Maar waarom en hoe precies? Waarom heb je een kerngebruiker... Meer
02-06-2022, 08:50
We werken massaal met slimme applicaties, die zorgen dat we ons werk via een mobiel apparaat of desktop snel en makkelijk kunnen uitvoeren. Maar hoe stuur je al dat functioneel beheer als organisatie nou... Meer
23-05-2022, 13:23
De wereld verandert en de behoefte van klanten verandert. Digitalisering is een belangrijk onderdeel daarin. We zien dat organisaties struggelen met hoe je iedereen intern meekrijgt in die veranderingen.... Meer
05-05-2022, 07:55
Een zelfredzame organisatie is een organisatie die in staat is zichzelf continu te verbeteren. Een organisatie waar iedere dag wordt gekeken of dingen beter, sneller of slimmer kunnen. De vijf voordelen van... Meer
21-04-2022, 14:31
Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw proces, de implementatie van een tool of het verbeteren van het huidige proces: klantdenken staat wat ons betreft aan het begin van iedere verandering of... Meer
<< Nieuwer | Ouder >> |
Blijf op de hoogte!
De inhoud die hier wordt weergegeven kan niet worden weergegeven vanwege de huidige cookie-instellingen.
Deze website kan inhoud of functies aanbieden die door derden op eigen verantwoordelijkheid wordt geleverd. Deze derden kunnen hun eigen cookies plaatsen, bijvoorbeeld om de activiteit van de gebruiker te volgen of om hun aanbiedingen te personaliseren en te optimaliseren.
Deze website maakt gebruik van cookies om bezoekers een optimale gebruikerservaring te bieden. Bepaalde inhoud van derden wordt alleen weergegeven als "Inhoud van derden" is ingeschakeld.