BE your own Impulse!
 
 

Nieuws

Feed

30-06-2022, 14:19

Het belang van kerngebruikers

In vrijwel ieder verander- of verbetertraject kom je ze tegen: kerngebruikers. Blijkbaar zijn ze belangrijk voor een organisatie. Maar waarom en hoe precies? Waarom heb je een kerngebruiker...   Meer


02-06-2022, 08:50

Denk hieraan bij het decentraliseren van functioneel beheer.

We werken massaal met slimme applicaties, die zorgen dat we ons werk via een mobiel apparaat of desktop snel en makkelijk kunnen uitvoeren. Maar hoe stuur je al dat functioneel beheer als organisatie nou...   Meer


23-05-2022, 13:23

Dit is waarom cultuur en vertrouwen de basis zijn voor groei in een organisatie

De wereld verandert en de behoefte van klanten verandert. Digitalisering is een belangrijk onderdeel daarin. We zien dat organisaties struggelen met hoe je iedereen intern meekrijgt in die veranderingen....   Meer


05-05-2022, 07:55

De vijf voordelen van een zelfredzame organisatie

Een zelfredzame organisatie is een organisatie die in staat is zichzelf continu te verbeteren. Een organisatie waar iedere dag wordt gekeken of dingen beter, sneller of slimmer kunnen. De vijf voordelen van...   Meer


21-04-2022, 14:31

Van systeemdenken naar klantdenken

Of het nu gaat om het opzetten van een nieuw proces, de implementatie van een tool of het verbeteren van het huidige proces: klantdenken staat wat ons betreft aan het begin van iedere verandering of...   Meer


<< NieuwerOuder >>



Blijf op de hoogte!

Op de hoogte blijven van de laatste informatie, interessante weetjes en ontwikkelingen?